piątek, 24 lutego 2012

Rozdział 1

                     " Forget about the clock, that's tic- tic - ticking " <3




* oczami Justyny *


W końcu Sandra wstała , ogarnęła się a ja siedziałam i nie mogłam przestać myśleć o wcześniejszym wydarzeniu .. Co oni tu robili ? I dlaczego patrzyli się akurat w nasze okna ? Nic z tego nie rozumiałam . W końcu wyszyłyśmy z pokoju i co zobaczyłam .. Co oni tu robią !?
- Hej - podszedł do nas PRAWDZIWY Harry Styles
- Pamiętacie imprezę ? - zaczął PRAWDZIWY Zayn Malik
- Ja pierdole - powiedziałam patrząc wzrokiem " czy mnie pojebało "
- Tak , rozumiem twoją reakcje - powiedział PRAWDZIWY Niall Horan
- Justyna , ogarnij się to tylko ludzie .. - powiedziała Sandra jak zwykle wyluzowana
- Ja pierdole - powiedziałam patrząc wzrokiem " czy mnie pojebało "
- Dobra na razie się z nią nie dogadacie , wpadnijcie do nas wieczorem - powiedziała Sandra ze spokojem
O co tu chodzi !? Czemu ona się tym nie jara ?! Nic nie rozumiem .. Chłopcy poszli , a my zjechałyśmy do bufetu .
- Sandra powiesz mi o co tu chodzi !?
- Wiesz ja nie rozumiem o co ci w tym wszystkim chodzi , myślałam że kiedy spotkasz ich po raz drugi już będziesz bardziej ogarnięta ..
- Co ?!


* oczami Sandry *


Kurde była zaćpana , nic nie pamięta .. Trzeba to powiedzieć chłopakom . Pewnie gdybym jej opowiadała co robię kiedy wychodzę " dawać korepetycje " , byłaby przygotowana . Co teraz , co teraz ?!
- Ymm .. Sandra ? Wytłumaczysz mi to ?
- Tak ..
Zaczęłam jej opowiadać całą historię . Miała minę gorszą  , niż wtedy kiedy podszedł do niej Harry , ale szybko się ogarnęła ..
- Okej .. Może i masz rację , ufam ci więc dobrze było tak..


* oczami Niall'a *


- Ej wiecie o co tu chodzi ? - zapytałem 
- Nie mam pojęcia , była tak zaćpana że nas nie pamięta .. A raczej imprezy z nami - powiedział Louis gryząc marchewkę
- Ej Niall pewnie nie pamięta waszego zadania w butelkę ! - krzyknął Liam
- Ciszej idioto ! Może jeszcze sobie przypomni .. - westchnąłem
- Tak , tak automatycznie wtedy przypomni sobie że to ty ją tak urządziłeś , oraz zadania ze mną , Zaynem i Louisem .. - zaczął Harry
- Dlatego ja byłem mądrzejszy o rozmawiałem z Sandrą - powiedział Liam
- Rozmawiałeś !? - krzyknęliśmy chórem wybuchając śmiechem


* oczami Justyny *


Okej załóżmy że coś z tego kumam .. Może i było coś takiego , może nie ale Sandrze ufam bezgranicznie . Nie mogę się doczekać wieczoru .. Może dowiem się więcej o tym party hard . 



--- wieczorem ---


Nadszedł wieczór . Cały dzień nie mogłam przestać starać się przypomnieć tamtą imprezę .. Wiedziałam chociaż , że była 2 tygodnie temu . Nie wiedziałam nawet gdzie . Ktoś zapukał do naszych drzwi . Wybiegłam do łazienki . Musiałam się schować , wstydziłam się pokazać im na oczy .


* oczami Sandry *


Co ona znowu odwala ? Boi się ich czy co ? Poszłam otworzyć drzwi i ujrzałam 5 par paczących się paczadeł .
- Można ? - zapytał Zayn ze swoim łobuzerskim uśmieszkiem .


* oczami Liama *


Niech on się tak do niej nie uśmiecha ! Jak on może .. Będę go musiał za to potem ochrzanić .
- Jasne wchodźcie - powiedziała Sandra która dziwnie paczyła się na Nialla
O co tu chodzi !?


* oczami Nialla *


Chyba się domyślam , dlaczego się tak na mnie patrzy .. Albo Justine przypomniała sobie o wszystkim , albo Sandra jej powiedziała . Kiedy wszedłem w głąb pokoju , nie było jej tam .


* oczami Justyny *


O nie już przyszli ! Co teraz !? Mam tam wyjść i normalnie się zachowywać ? Chyba nie dam rady ..
- Justyna długo tam jeszcze się będziesz stroić , mamy gości - zapytała Sandra pukając w drzwi
- Nie nie długo - byłam wściekła
Nigdzie się przecież nie stroiłam , tylko chowałam ! Wszyscy już wiedzieli gdzie jestem .. Musiałam wyjść . Wzięłam głęboki oddech i szarpnęłam za klamkę .


* oczami Harrego *


Spojrzałem na wychylającą się zza drzwi postać . Wyszła w nich dziewczyna w długich kręconych włosach . Tak to na pewno była ona .. Nie mogłem się przestać na nią patrzeć . Była taka piękna .. Po chwili spojrzała na mnie . Spuściłem wzrok .


* oczami Louisa *


Hmm.. Ona chyba nie wygląda na kogoś kto właśnie dowiedział się jak bardzo był zaćpany i co robił . Może trzeba jej odświeżyć pamięć ? Będzie się pewnie czuła niezręcznie nie wiedząc o  co tu w ogóle chodzi . Więc wstałem i powiedziałem :
- Może przypomnimy sobie ostatnią imprezę razem , wiecie tą na której się poznaliśmy ? Bo mam przeczucie że nie każdy tu obecny ją pamięta .. - widziałem jak ona na mnie patrzy - Więc kto pierwszy ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz