sobota, 25 lutego 2012

Rozdział 2

                          " He takes You're hand, I'm die a little " <3




* akademik oczami Louisa *

- No co wy nie mówcie że nie ma chętnych ! - krzyknąłem - Może ty co Niall ?
- Louis uspokój się , na pewno każdy już wie .. - Niall zmieszał się , pewnie wstydził się tego co zrobił
- A no właśnie nie każdy - wtrąciła Justyna
- No widzisz Niall , więc co zaczynasz czy ja mam ? - zapytałem 
- Zaczynaj .. - był wściekły
- No dobrze więc to było tak :

* impreza oczami Zayna *
-Chłopaki wybieramy się dzisiaj na impreze ? - zapytałem
- Tobie to tylko jedno w głowie .. - odpowiedział Niall
- A gdzie ? - zapytał Harry , który na słowo impreza od razu był zadowolony
- Do tego nowego klubu , nie daleko akademika .. Więc wchodzicie w to ? - byłem pewien że się zgodzą
- No dobra .. 

* impreza oczami Nialla *

Znowu impreza .. Tęsknię za wieczorami spędzonymi w domu , przed telewizorem .. No i oczywiście z pizzą .. Ja sam pewnie się im nie sprzeciwie , a na wieczór w samotności też nie mam ochoty ..

* impreza oczami Harrego *

Ooo tak znowu impreza , i znowu panienki . To ja rozumiem !

* akademik oczami Louisa *

- No Justyna więc wiesz już jak się zaczęło .. Teraz może Sandra powie jak wyciągnęła was ?
- Nie musiałam wyciągać to był pomysł Justyny..
- Ooo no to dobrze , ma ktoś ochotę opowiadać dalej czy ja mam kontynuować ? Nikt więc dalej było tak :
Wszyscy zadowoleni , nawet Niall który dowiedział się że będzie tam jedzenie wyszliśmy z domu . Już przy wejściu do dyskoteki byliśmy zadowoleni i zobaczyliśmy nasze cele . Tak Justyna to byłyście wy ..

* impreza oczami Harrego *'
- O boże widzicie je ! - krzyknąłem a dwie panienki odwróciły się patrząc wielkimi oczami , było dość ciemno więc pewnie nas nie poznały
- Widzimy ale mógłbyś być trochę ciszej .. - powiedział Niall
Weszliśmy do dyskoteki i zobaczyliśmy dziewczyny przy barze ..

* akademik oczami Louisa *'

- No jak widzisz wszystko potoczyło się w nie całe pół godziny , gdyż w tyle byłyście na tyle pijane by zabrać was do naszego domu - powiedziałem z uśmiechem patrząc w oczy przerażonej brunetki
- Zamknij się i opowiadaj dalej - powiedziała 
- Co tu opowiadać ? Zabraliśmy was do naszego apartamentu .. Niall proszę , powiedz co było dalej
- Dlaczego ja ? - blondyn patrzył się na mnie wrogo
- No bo większość historii , co do osoby nieświadomej chyba należy do ciebie nie uważasz ?
- No tak .. Więc :

* impreza oczami Nialla *

Kurde ta w czarnej sukience jest na prawdę ładna .. Nawet nie wiem jak ma na imię .. Jak ją zawołać ? Podejdę ..
- Emm , przepraszam panią ? - zacząłem
- Haha panią ? No niech ci będzie , więc słucham pana ?
- Czy może poszłaby się pani ze mną czegoś napić ?
- Jasne że tak - odpowiedziała z uśmiechem
To była moja jedyna szansa .. Dosypałem jej do wody prochy . Wiem że nie powinienem tak robić . Ale cóż ..
- KTO GRA W BUTELKE ?!?! - wydarł się Zayn
- My z Sandrą wolimy porozmawiać i lepiej się poznać - powiedział Liam i wyszedł z blondynką z pokoju
- Ja gram - powiedziała brunetka , ciągnąc mnie za sobą
- My też ! - krzyknęli Louis i Harry

* akademik oczami Justyny *

- Zaraz zaraz ! Co ty mi dosypałeś do tego picia ?! - krzyknęłam na blondyna
- Prochy .. Przepraszam .. - zmieszał się
- Mów co było dalej .. - byłam zrezygnowana
- Dobrze ..

* impreza oczami Nialla *

Gra zaczęła się rozkręcać . Od niewinnych pytań o zainteresowania przeszliśmy do coraz intymniejszych , aż zaczęły się zadania .. 

* akademik oczami Nialla *

- No i pewnie wiesz jakie zadania mogły być - czułem jak robie się czerwony
- Tak domyślam się ale nie jestem pewna.. - widziałem jak dziwnie się na mnie patrzy
- Może lepiej żebyś została przy przemyśleniach .. Przepraszam za wszystko - podszedłem i przytuliłem ją 
Odwzajemniła uścisk .
- Wybaczam ci .. - powiedziała cicho

* akademik oczami Harrego *

Ja ją mogłem zaćpać teraz ja stałbym i przytulał się z nią !! Głupi , głupi ..

* akademik oczami Louisa *

- No to skoro jestesmy wszystcy trzeźwi i w temacie to co robimy ? - zapytałem podchwytliwie
- Może znowu gra w butelkę ? - Zayn uśmiechnął się łobuzerko 

______________________________________

Hej :D
No macie ten dłuższy rozdział :D
Czekam na komentarze i Wasze TT ! :)

2 komentarze:

  1. Zajebisty ! Dawaj następny bo nie wyrobię ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. zatkało mnie, że Niall dosypał jej coś do drinka :O haha, niegrzeczny Nialler! xD rozdział boski *.* czekam na kolejny :DD buziaki xxx @AniaBieberPL

    OdpowiedzUsuń