niedziela, 26 lutego 2012

Rozdział 3

                                    " That I never listen, listen " <3




* oczami Liama *


- To wy może sobie pogracie , a my z Sandrą pójdziemy na spacer ? 
Nie miałem jakoś ochoty na te ich zboczone gry . Ja taki nie byłem..
- Zaraz zaraz , ale czy ktoś powiedział że w ogóle gramy ? - wtrąciła Justine
- Oj no nie bądź taka ! - zachęcał Zayn 
- Nie znacie innych pomysłów na nawiązywanie znajomości ? Przecież praktycznie się nie znamy ! - brunetka zirytowała się
- Znamy .. - wtrącił Harry
- No więc super wy się tu poznajcie , a my idziemy z Sandrą na spacer ! - powiedziałem zadowolony ciągnąc blondynkę za rękę
- Zaczekaj .. Ja się boję ją tu zostawić z nimi - uśmiechnęła sie
- Oj nie bój się , ja się nią zajmę - wtrącił Harry podchodząc do Justine
Widziałem jak Niall go mierzy . Wyszliśmy z Sandrą z pokoju .


* oczami Sandry *


Jakoś nie wierzę Harremu .. Mam nadzieję że na prawdę się poznają , a nie znowu będą realizować swoje fantazje . Ahh Liam .. Jaki on romantyczny !


* oczami Liama *




Szliśmy z Sandrą ulicami Londynu . Wiedziałem , że to ona jest tą jedyną . Chciałem z nią
być już na zawsze .. W pewnym momencie zatrzymaliśmy się . Wziąłem ją za ręce .


- Liam co ty robisz - zapytała zaskoczona
Pocałowałem ją . Po raz pierwszy tak na prawdę pocałowałem dziewczynę z takim uczuciem .
- Kocham Cię - powiedziałem patrząc w jej błękitne oczy
- Liam .. Ja Ciebie też - odpowiedziała z uśmiechem




* oczami Harrego *


No co Niall ? Nie patrz się tak na mnie ! Masz gafę za sobą , ja tu zaczynam .
- No więc co robimy ludzie ? - zapytałem
- Harry chyba mieliśmy się poznać z Justine .. - zaczął Niall
- No tak po polsku to tak w ogóle nazywam się Justyna - wtrąciła Justine , która chyba nie chciała żeby zaczęła sie zbędna kłótnia - Tak jak mówiła Sandra i Niall teraz będziemy się poznawać - dodała uśmiechając się
Boże jaki ona ma cudowny uśmiech ! Odsuneła się ode mnie siadają na fotelu obok Nialla . Jak ona może ?!


* oczami Justyny *


Sama nie wiem dlaczego odeszłam od Harrego . Pomimo tego co zrobił Niall do Harrego mam uprzedzenie . 
- A więc opowiedz nam coś o sobie - zaczął Louis
Więc powiedziam im co nie co .


* oczami Sandry *


Nigdy nie czułam się tak cudownie jak w tej chwili . Byłam z moją najlepszą przyjaciółką w Londynie , miałam cudownego czułego chłopaka przy sobie .. No w sumie jeszcze nie mojego ale już nie długo . Do Liama podbiegło kilka fanek , zacżęły robić sobie z nim zdjęcia a na mnie patrzeć z nienawiścią . Zrobiło mi się przykro . Odeszłam . 


* oczami Nialla *


Haha Harry , i co teraz ci głupio ? Patrz sobie , patrz .. 
- Niall  , możemy chwilę porozmawiać ? - zapytał nagle
- Chyab nie teraz .. Rozmawiamy z Justi..Justyną 
- Dobrze więc pogadamy w domu - uśmiechnął się
Ciekawe o co mu chodziło ..


* oczami Sandy *


Poszłam do parku i zobaczyłam nadchodzącego Liama . 
- Po co tu przyszłeś ? Fanki cie opuściły ?
- Oj Sandra , nie zaczynaj błagam ! Mi zależy tylko na tobie ! - powiedział łapiąc mnie za rękę - Będziesz ze mną ? - aww miał takie piękne oczy 
- Jasne ! - odpowiedziałam całując go czule
Znowu byłam najszczęśliwsza . Ciekawe co tam u Justyny ..


* oczami Justyny * 


- I wtedy wparowała baba od wf ! - skończyłam opowiadać ze śmiechem
- Hahahahahahahaha - Niall ryczał ze śmiechu
- Hahaha , i co ona na to ? - zapytali Harry i Zayn
- A jak myślicie ? - zapytał Louis któremu łzy śmiechu spływały po policzkach 
- Hahaha no : Justyna , proszę weź wyjdź ! A żebyście jej mine widzieli ! 
- Hahah masz barwną przeszłość - skwitował  Niall
- Haha no jasne - uśmiechnęłam się do blondyna
Odwzajemnil uśmiech . Wydawało mi się że on nie chciał źle na tej imprezie ..
- Ej to co jak już się znamy to gramy w coś ? - zaczął znowu Zayn





* oczami Zayna *


- Nie , wiesz to chyba nie jest dobry pomysł .. Jest już późno zaraz wróci Sandra z Liamem.. Pewnie będziecie wracać do siebie ..  - zaczęła wykręcać się dziewczyna
Boże !! Zaraz ja ją tak schleje że mnie popamięta ! Dlaczego ona nie chce zagrać ?! Przecież nie podejdę i jej nie pocałuje jak wtedy .. Nawet nie potrzebna była żadna gra .. Tak bardzo chciałbym jeszcze raz dotknąć jej ust , delikatnie objąć ją w pasie .. Mogę pewnie o tym zapomnieć ..


* oczami Justyny *


Czemu on tak nalega ? 
* pik pik *
O sms od Sandry .. 


- Mała <3 -
Skarbie , ja od razu pojadę z Liamem do chłopaków mam nadzieje że sie nie gniewasz :*


- Ja -
No jasne że nie :* Zostane sama :c


- Ludzie Sandra i Liam pojechali do waszego domu i Sandra u was zostaje - powiedziałam
Byłam nie zadowolona z faktu zostania samej..
- No to super mamy czas ! - zaczął Zayn
- No nie wiem jestem zmęczona ..
- To nie chłopaki pojadą a ja zostanę i się tobą zaopiekuję - zachęcał mulat
- Nie nie będziemy przecież przeszkadzać Liamowi i Sandrze - wtrącił Louis - Zostaniemy wszyscy ! - dodał ze śmiechem
- Świetnie .. - uśmiechnęłam się sztucznie - Są 2 łóżka i materac .. Wy weźcie łóżka a ja prześpię się na materacu ..


* oczami Sandry *


Weszliśmy do domu chłopców za rękę . Wydawało mi się że jest tu jeszcze ładniej niż ostatnio . Liam poprowadził mnie po schodach na górę a już na nich zaczął całować .. Otworzył orzechowe drzwi , i weszliśmy do pokoju w którym stało piękne , duże łóżko . Upadliśmy na nie . Liam zaczął zdejmować moją koszulkę , ja rozpinać jego koszule .. Każdy wie do czego doszło ..


* oczami Nialla *


Było już późno , wszyscy spali a przynajmniej tak mi się wydawało . Ja spałem na łóżku z Harrym , kiedy wstawałem musiałem uważać żeby go nie obudzić . Udało się . Podszedłem do łóżka Justyny . Usiadłem na nie . Obudziła się .
- Niall ? Co ty robisz ? - zapytała zaspana
- Nic .. Kocham Cię .. - odpowiedziałem
- Co ? To sen czy jakiś żart ?
- Nie nic z tych rzeczy - ująłem jej twarz w dłonie
Zaczęliśmy się całować .. Z delikatnego pocałunku przeszliśmy w gorący i namiętny .


* oczami Harrego * 


Ja w to po prostu nie wierzę ! Co on wyprawia !? Czy mu się wydaje że ja nie śpie ?! Zaraz nie wytrzymam .

1 komentarz: